Karamsar ruhalimden kurtulmam mümkünmü.. ya da depresyon bağımlısı mı oldum, böyle bişey var mı?

Hayatımda iyi şeylerde oluyor ama illa geçmişte olan kötü bir anımı hatırlayıp ağlamak depresyona girme isteği var kurtulamıyorum

Karamsar ruhalimden kurtulmam mümkünmü.. ya da depresyon bağımlısı mı oldum, böyle bişey var mı?
Cevapla