Kendini vazgeçilmez sanmak bir hastalık mıdır? Yoksa sadece masum bir ego mu?

Egonun da masumu olur mu demeyin :/
Bazı insanlar bir şeyleri elde etmek için çok fazla abartıp öylesin böylesin diyebilirler ve kişi bunun gerçek olduğuna kendini inandırabilir. Bu sebepten de ego doğar.
Buna masum ego deriz :)
Kendini vazgeçilmez sanmak bir hastalık mıdır? Yoksa sadece masum bir ego mu?
Kendini vazgeçilmez sanmak bir hastalık mıdır? Yoksa sadece masum bir ego mu?
Cevapla