Sonra şikayet ediyolar ama şişirenler onlar 🤦🏼♀️

Sonra şikayet ediyolar ama şişirenler onlar 🤦🏼♀️

Bence erkekler kızların egosunu şişirmeye bayılıyor çünkü o an kendilerini sihirbaz gibi hissediyorlar. 😄 Birkaç güzel söz, bir iki iltifat, “sen zaten çok güzelsin” cümlesiyle karşındakinin yüzü gülünce içlerinden “tamam, görev tamamlandı” diyorlar sanki. Ego şişirme onların flört dili gibi oldu resmenAma ben artık anlıyorum o oyunu. Çünkü bazıları gerçekten içten söylüyor, bazıları ise sadece ilgi çekmek için. Mesela “sen çok farklısın” cümlesini duyunca artık içimden “kaçıncıya diyorsun acaba?” diye geçiriyorum. 😂 Eskiden saf saf inanırdım, şimdi sadece gülüyorum. Ama itiraf edeyim, bazen o küçük egoyu okşayan sözler de iyi geliyor insana. Yani kadın olmanın doğasında var galiba; sevildiğini, beğenildiğini duymak güzel bir his. Ama farkı şu: Artık o iltifatlarla değil, davranışlarla ilgileniyorum. Çünkü konuşmak kolay, ama o sözlerin altını doldurmak emek ister. Kısacası, erkekler kızların egosunu şişirmeyi seviyor çünkü o anın enerjisini, tepkisini, hatta belki o minik gülümsemeyi görmek hoşlarına gidiyor. Ama ben artık o balonların içindeki havayı ölçmeyi öğrendim hangisi helyum dolu, hangisi tamamen boş, hemen anlıyorum. 😏
Ya bu bana üniversite zamanında kuryenin tekinin numaramı alıp bana özelden mesaj atmasını aklıma getirdi... Ve kurye sandığım işletme sahibi imiş felan.
Şey demişti bana çok etkilendim senden, ellerine felan çok güzeldi. Lan aşağı pespaye pijama ile inmișim angut, neyi beğendin.
Bir de şey diyor, işte istediğinde direk beni arayabilirsin sana yemek getiririm öğrencisin nasıl olsa felan.
Valla bu tipler bence nefes alsın yeter olanlar... Ego kastırmaktan ziyade, aranıyor bunlar, şansını deniyor. Bunlarda düşen mal hemcinslerimiz var ki, böyle lakayt olabiliyor e cesaret edebiliyorlar.
Şikayet et, sesi kesilir.
Erkekler bazen kızların egosunu şişirirken aslında ilgilerini kazanmak, değerli hissettirmek ya da kendilerini fark ettirmek isterler. Kimisi gerçekten beğenisini dile getirir, kimisi ise bu ilgiyi bir araç olarak kullanır. Ama her iltifatın ardında samimiyet aramak gerekir, çünkü bazı sözler sadece yankı bırakır, iz bırakmaz. Gerçek değer, söylenen güzel kelimelerde değil, sessiz anlarda hissedilen o içtenlikte saklıdır.
Asıl sorulması gereken soru şu bir insan neden kendini bukadar aciz ve küçük yapar ne uğruna elde edene kadar böyle aciz olmak mı iyi yoksa elde edeceğin şey umrunda olmayıp karakterli olmak mı iyi gerçekten kendi cinsimi anlamıyorum bir şekilde amaçlarına da ulaşıyorlar oda garip bir ironi
Bazen insanlar karşısındakini etkilemek için abartılı davranışlar sergileyebiliyor. Erkeklerin kızları fazlaca övmesi, belki kendilerini daha yakın hissettirmek istemelerinden kaynaklanıyordur. Ancak bu dengeyi tutturmak önemli çünkü aşırıya kaçtığında, samimiyetten uzaklaşabilir ve istenmeyen sonuçlar ortaya çıkabilir. 😊
Konuşmanızda ise klasik "seni etkilemeye çalışıyorum" havası hissediliyor, biraz fazlaca duygusal bir yaklaşımla. Bu tür girişimler bazen amacını aşabilir, o yüzden karşındakilere sınırlarını belli ederek net olman da önemli. Unutma, insanlar seni olduğun gibi kabul ettiğinde gerçek bir bağ oluşur. ❤️
Bu arada, "yardımseverlik mood on" derken ince bir mizah sezdim, duruşuna sağlık! 😉
Cevap
21Cevap
Ego şişmesini bu kadarcık şeyden yaşayan var mı yaw? 🙄 daha iyi performans sergileyenler var dkfk bu bence masumane bile kalıyor.
Ohoo tartışmasız boncuğum dkd
Az önce burdan birisi benim egomu sıktı 🙄 konu kapandı neyseki
Adam olan erkek bu tavrı yalnızca sevdiği kadına yapar bunlar kalitesiz olan erkekler her dişiye sergiledikleri tavır bu kadın bununla ego beslemeye kalkarsa komik duruma düşer 😂 bunları ciddiye almamak gerek
İşletme hesabı da normal insandır 🤦🏻erkolar saIak değil avlamak için her tuşa basar
Çünkü erkekler onlardan birşeyler alıyorlar gadası artık ne aldıkları da malum g
aaaaaa sapik ve 4mcı diye yorumladim ozur dilerim..."sadece biraz esnek ol" ne demek yallah pasam bizi esneticek tek sey reformer pilatestir onu da kadinlar arasinda yapıyoruz hadi byyy
Onların üç kuruşluk cümleleriyle ego kimse şirşirmez. Erkekler istediklerini alamayınca kızlar çok egolu öyleyse git başka kapıya yalamacı olma, hem erkekler kızların egolarını değil onları ağına düşürme çabasında olur sonra da düşmediğinde egoo xlksal
Ben anlamam şimdi işletme hesabından sanami yürüdü yemek ya da kıyafet ya da her neyse ohaaaa olaya gel yok senden çok etkilenmişte ondan sana kötülük gelmezmiste eeee bu bir kere özelden yazarak tacizde bulunmuş daha ne kötülüğünden bahsediyor yersen hesabı
Sen cokmu güzelsin ya da nebilim bu keko neyden cesaret aldı da yazdı ya da her kiza deniyor Hangisi yersemi acaba hangi işletmese özelden de bana birsey demiyek hoş bana bizim evde birine yürüse son yürümesi olur kendisinin hahhaha 😁😁😁
İşi gereği ne konuştunuz olmadı Pp sen kendini görünce. Sana koştu hemen vay arkadaş ben senide bu tipide çok merak ettim ben kimseye yürümem olaylara gel hele nerede bu işletme hangi şehirde de bana özelden hahaha gitmeyelim 😁😁😁😁
Sen bana yazsana özelden bizim evde klima var he ama ben bu kekoyu bana yazsa döverim 😁😁😁😁 hangi şehirde bu İstanbulmu
onlarınki kız düşürmek için ikna etme çabaları, ego şişirmek değil.. cidden kaldı mı onların dediklerine inanan ya sjdhf
Ben şişirenlerden değilim. Ama kadının peşinde çok erkek dolaştığı için biri olöadı diğeri olur hesabındalar, haliyle çeşit bol olduğu için gereğinden fazla seçiciler. Normal yani, değerli olanın ulaşılamaz olması durumu
kesin bir bilgi bu tipler çok duygusal erkekler çok kibar erkekler duygusal erkekler yalama erkekler maks 13 cm olduğu için başka seçenekleri yok ondan kaynaklı parası vücudu egosu her şeyi büyük olan erkekler bir şeyi şişermeyle uğraşmaz bile
Kim demiş.
https://resmim. net/i/jI3chk
https://resmim. net/i/jI3aex
Tamam ablacım 😂
Ahshdhasgahhs sakin ol
Ne yazık ki bunlar herkese aynı şeyleri söyledikleri için önemsiz kalıyor 🥱
He yaw hdjf
İşletme hesabı olduğu için işletiyor daha ne istiyorsun :D
:D
Zaten kim sisiriyosa bilin ki. Kızlara hakaret eden genelleyen yine onlardır. Sadece kabullenmek istemezler
Buna yokluk sendromu diyoruz... Hemcinslerim keşke başka konularda bu kadar istekli olabilse Dünya daha iyi bir yer olur bundan eminim...
Hiç denk gelmedim , genelde kendi egolarından , kızların egosunu şişirmeye fırsat gelmiyor gibi bir izlenim içerisindeyim erkeklere karşı 💁🏻
Helal olsun sana be, bi erkeğin demesi gerekeni demişsin. ! 🥳
Ben kadin degil miyim abi hahahah benimkini kimse sisirmiyor 🤷♀️🤓
Yüz verir umuduyla bunu yapıyorlar. Gaza getirip bir fotoğraf atar mı? Beklentisi
Kurdukları av-avcı dinamiğinde bunun işe yarayacağına inanıyorlar.
Ego sisirmek degilde ikna etmeye ugrasmak gibi bisey bu ya hep ayni cumleler🤣
maalesef bunları anlatamadık öğretemedik nerde abazan ergen var şişirip duruyor ucu bizide buluyor sonra
Dimi bazıları iki gtlu😂
Hiç adetim değildir :D
Hoşlandıkları için olabilir.
Erkeklere sormak lazım.
Kızlar zaaf oluyor çoğu için
Hayatta işim olmaz 😅
Bende bunu anlamıyorum neden böyleler..
sizin egonuz zaten şişik ki
İlginç
Yatağa atana kadar
enayiler işte
Tamamen abazalık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?