Kızlar yakışıklı erkeklerin neden egolarını şişiriyorsunuz?

Bazı erkekler sırf yakışıklı diye kızlar kendini küçük düşürüyor, bulunmaz hint kumaşı gibi davranıyorlar bu erkeklerin de hoşuna gidiyor tabii 3-5 demeden bütün kızlara yeşil ışık yakıyorlar zaten misyonları bu, sosyal medyada vücudunu sergileyip kızların ilgisini çekmek. Kızların da birçoğu bu durumu bildikleri halde gidip öyle erkeklerin peşinden koşuyorlar, kendilerine aşık edip diğer kızlardan soğumasını sağlayabileceklerini düşünüyorlar ve bu durumdaki erkekler de dikkat çekmeye çalışan, kendini beğenmiş, egoist tipler. Kişisel gelişim adına hiçbir icraatte bulunmamış, bir kitap bile okumamış hiçbir vasfı olmayan bu erkeklerin tek yeteneği akılsız kızları kendine çekmek ve tuhaftır ki bunu çok iyi beceriyorlar. Hepinize demiyorum ama kızlar neden ya? Tek kriteriniz tip mi? Aşağılanmak hoşunuza mı gidiyor ben anlamıyorum.

Kızlar yakışıklı erkeklerin neden egolarını şişiriyorsunuz?
Cevapla