Selamlar. Oylamanın saçma sonucu, bir kez daha güldürdü şu milletle. Ne saçmadır ki insanları bir kalıba sokma çabası. Yorumlarda çocuğun tipine de laf ettiklerini gördüm. Bu kadar saçmalığa nasıl dayanılır, bilinmez. Fakat artık şu saçma yargılarınızı bir kenara bırakın ki, insanlar hayatlarını zevk alarak yaşayabilsinler. Kimsenin ne görünüşü ne de cinsiyeti sizi alakadar eder. Saygılar.
Bir Adam değil çocuk ayrıca görüş kişiden kişiye göre değişir sana göre yakışıklı olan başkasına göre olmayabilir bakış açısıyla alakalı bir durum ALLAH sahibine bağışlasın yakışıklı genç
Bu kız gibi diyenleri takma bence, abim küpe takıyor ve saçını uzatıyor diye ona da kız gibi demişlerdi. Birine kız demek onlar için kolay tüysüz olan erkek kız, tüylü olan kız onlar için erkek