Erkekler günümüz kızlarını neden bu kadar egoist buluyor?

Dün bır soru sordum erkekler neden artık çıkma teklifi etmiyor diye çoğu erkek kullanıcılar kızların egoist olduğundan dolayı etmediklerini söyledi peki mesela benim ne suçum var egoıst oldugumu dusunmuyorum. bana bu zamana kadar cıkma teklıfı gelmedi sizce tek sorun egoıstlık mı?

Erkekler günümüz kızlarını neden bu kadar egoist buluyor?
Cevapla