Bu gece kendine bir cümle söyleme şansın olsaydı, ne söylerdin?

Bazen dış dünyaya çok şey anlatırız ama kendimize bir şey söylemeyi unuturuz. Bu gece iç sesini dinle… Kalbinden geçen ilk cümle ne olurdu?

“Artık her şey geçecek, güçlü kal.”
“Kendini biraz daha sev, hak ettiğin bu.”
“Geçmişi bırak, yeni bir sayfa aç.”
“Her şeye rağmen iyi ki benim.”
“Söyleyecek çok şeyim var ama susuyorum…”
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bu gece kendine bir cümle söyleme şansın olsaydı, ne söylerdin?
Cevapla