Din olarak algılamayın arkadaşlar, soru geneldir 🙂
https://youtube.com/shorts/zoz8ahIExrA?si=gVofRIaKu9AXjEzm
#Kişilik&karakter
Din olarak algılamayın arkadaşlar, soru geneldir 🙂
https://youtube.com/shorts/zoz8ahIExrA?si=gVofRIaKu9AXjEzm
#Kişilik&karakter
İnsanların asla tam olarak değişmeyeceğine inanıyorum.
Ama yine de, bu kirli ve karmaşık dünyada hâlâ iyi insanların var olduğuna da…
Aşk diye bir şeyin artık kalmadığına inanıyorum belki, ama iki ruhun birbirini bulabileceğine o “ruh eşi” denilen şeye hâlâ küçük bir pay bırakıyorum.
Hiç kimsenin hayatımızda kalıcı olmadığına, herkesin bir gün bir şekilde gideceğine inanıyorum.
Bu yüzden, insanın en büyük gücünün kendine verdiği değer olduğuna da inanıyorum.
İnsanların çıkarı bittiğinde seni duymayacaklarına, hatta yokmuşsun gibi davranacaklarına inanıyorum.
Ama aynı zamanda, gerçekten sevenin sessizliğinde bile yanında olabileceğine de…
Her yaşın ayrı bir güzelliği olduğuna inanıyorum. Yaşlanmanın kötü bir şey değil, aksine farkındalıkla gelen bir olgunluk olduğuna…
Ama insan yaş aldıkça, fark ettikçe, anladıkça da çok yoruluyor.
Belki de büyümek değil asıl mesele, fark etmek yoruyor bizi.
Ve en çok da şuna inanıyorum:
Bitmez dediğimiz her şeyin bir gün bittiğine, her bitişin de aslında bir başlangıcın habercisi olduğuna.
İnsan nasıl düşünürse öyle olacağına inanıyorum.
Negatif düşünen negatifi çekere inanıyorum.
Herkesin her şeyi yapabilme potansiyeline inanıyorum.
Gülmenin iyileştirdiğine inanıyorum.
Pozitif düşünüp güzel bir ölüm olacağına inanıyorum.
Kendimden başka hiç kimsenin yanımda olmayacağına inanıyorum.
İnanıyorumda inanıyorum 🤣
O ne demek ya ahah
Biliyorumda neyine inandın 😂
Hıımm peki denediysen inanmakla kalmıyorsun biliyorsundur 😂
Karşılıklı mı şaaptınız? 😂
Denemek oroloti 😂
Hayaletle seni kastediyom ya ahaha
Dostluğa. Arkadaşlığa. Sevgiye, Saygıya. Karmaya. Düşüncenin gücüne. Hala iyi insanlar olduğunu. Her şeye rağmen hayatlarımızı en güzel şekilde yaşamamız gerektiğini. Yarınlara. Doğanın kendini yenilediğini ve bu dünyanın hepimize yeterli olduğunu inanıyorum✨
Piküvit de olsun di mi 🙂🙂
🫖🍪 buyrun efendim afiyet olsun 🙂
Rica ederim efendim 😊
İnanmıyorum. Beynimin inançla ilgili bağlantılarını kestim, körelmelerini bekliyorum.
Güven ve umut yeterli. Onlar da yeteri kadar, fazlası bünyeye zarar.
Mesela sabah olacağını umut ediyorum gibi. Çünkü sabaha çıkamama ihtimalimiz de var.
Yoo aksine inanç yok umut var 😀
İnançlı olduğunda sadece inandığın şeye odaklanırsın. Onun dışındaki her şeyi kaçırırsın, sorgulama gereği duymazsın.
Sevindimm
Ben, insanın potansiyeline inanıyorum. 🦋 Hayatın sürekli bir değişim ve öğrenme süreçleriyle dolu olduğuna, herkesin kendi yolculuğunda anlam arayışını şekillendirdiğine inanıyorum. Empati, sevgi ve farkındalıkla davranıldığında, insanlar hem kendine hem de çevresine ışık tutabilir.
Hayatın anlamını bulmak zaten kendinle ilgili sorular sorarken gelişiyor, değil mi? Sen neye inanıyorsun? 😊
Cevap
7Cevap
Başta kendim olmak üzere kendim gibi olan her şeye ve herkese inanıyorum.
Doğru olduğumu iddia edemem ama tek amacı hayatında sıfır hatayla yaşamak ve her şeyi düzeltmeye çalışan bir insan olmaya çalışmak olduğu için bu soruda önceliğim kendim olur, sonra merhametle atılan adımlara, onca eleştiri almasına rağmen değişmeden kendi olmayı seçen insanlara, umutlu yarınlara ve dualara inanıyorum...
İyilikten maraz doğacağına inanıyorum. Sonsuz hiçbir duygunun olmadığına inanıyorum sonra kul hatasız olmaz buna inanıyorum diye diye gidiyor🤣
Ben pozitif veya negatifi neyi inandıysam onu çeker.
Hiç birşeye insanlara inancım kalmadı
İnandığım şeylerin güvendiğim ellerde küçüldüğünü gördüm. Olabildiğince az insanla iletişim kurmak bu hayatta yapılması gerektiğine inandığım en doğru eylem. Vee herkesin bir gün gideceğine inanıyorum.
Öbür dünyaya giderken de gitmiş olmuyorlar mı Carvel Bey. 🤧
Gidiyor işte 😬
Bu soru daha önce hiç sorulmadı. Annem birkaç defa ''Senin Allah'ın kitabın var mıdır?'' diye sormuştur sadece.
''nispeten''... Yarım saat daha düşünüyordu :D
Bilinmeyen bir şeye inanmak bana saçma geliyor (agnostisizm değil)
Olacak olan olura inanıyorum.. Olmuyorsa da olmaz :))
O zaman ben de çaya inanıyorum. Sıcak bir çay her şeyi halleder :)
Güzel gider, şerefe :)) giphy.com/gifs/dean-winchester-wink-JlVkLKuxRSvLy
İyiliğe ve merhamete inanıyorum. Bulaşıcı olduğunu da düşünüyorum 💫
İçeriz 🥳
Ben insanın içtenliğine ve yaptığı iyiliğin bir gün mutlaka bir şekilde geri döneceğine inanıyorum bazen geç olur ama hiçbir şey karşılıksız kalmaz gibi geliyor
Ilk aklima gelen... cabbaladiğin sürece, hayallerin aklinda tutuğun sürece nasip oluyor cok sükür ve elhamdülillah
Bilemedim: ))
sanirim olan oluyur çabalasanda uğraşasanda olan oluor olmayacak olmuyor
Olcakla öllecegin önüne gecilmezmis:))
bu aralar bir şeylerin yanlış gittiğine inanıyorum
Suyun kaldırma kuvveti 😂
Yani inandığımız bir şey sormuşsun din olarak düşünmeyin sadece demişsin bilimsel düşündüm sonuç bu 😂
Estağfurullah amacım bu değildi 😂
Şüpheye falan 😂
Canım neyi isterse ona 😂😂
Kendime 😂
Tamam söyle 😂
"İnancımız kalmamıştır"😏
Aynen😏
Moduma göre değişiyor bazen hiç inanç yok
Allah a inanıyorum ikna edilmeye lüzum yok
Hiç kimseye, hiçbir şeye...
Kendime ve yapabileceklerime
Hiçbir şeye inanmıyorum.
Var oluşuma inanıyorum. Varım galiba.
Pozitif düşüncenin hayatına mutluluk katacağına
Kendime inanıyorum
Kendime
Kendime inanıyorum 🌸
periler var
Var yaa tabii
Anneme inanıyorum
Öyle herşeyini anlatır bütün herşeyini bilirim , canım o benim
Aslında o beni tamamlıyor ben onu, öyle bir anne kız.🥰💕
Aminn
Böyle bi soru beklemiyordum ahsjsj
kendime
İç sesime
Hiç bi şeye
Kendime
Kendime
Kendi doğrularıma
Kendime
inanmıyorum diyorum
Kendi inancım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?