İnsanları yaptıkları kadar yapmadıklarıyla da değerlendirir misiniz?

Ey faniler hepiniz insanları yaptıkları şeylere göre belli kriterlerle değerlendiriyorsunuz biliyorum. Peki ya yapmadıklarıyla da değerlendirecek kadar seçici ve yetenekli algılara sahip misiniz? Eylemsizlik de bir eylem, durmak da bir hareket, vazgeçiş de bir tercih değil midir? Yüzeydeki yosunlara bakıp derindeki inci tanesini göremeyenlerden misiniz?

İnsanları yaptıkları kadar yapmadıklarıyla da değerlendirir misiniz?
Cevapla