Mesela esskort birini
Yargılar mısınız yoksa ona da alın teri der misiniz?
Yargılar mısınız yoksa ona da alın teri der misiniz?
Kimse kimseyi yargılamayı hakkı yok herkes kendine baksın ilk önce kendi hatasına baksın insanların hatasına bakmasın bizim insanımız melek gibi maşallah herkesi yargılarlar
Eskortluk iş miymiş? Alın teri miymiş? Resmen sokaktaki köpek gibi çiftleşen bir kadına ben saygı duyacak değilim.
Alın teri içinde haram para olamaz.
Cevap
10Cevap
Yargılamam tabi ki
Yaptığı iş karakterini bakış açısını ve davranışlarını etkiler
Yargılamam tabi yakın çevreme girerse herkes gibi bakarım nasıl biri diye
O alın teri değil başka yerin teri oluyor. Yargılamak bize düşmez ama işim olmaz
Günümüzde yapılan işlerden biri normal hatta saygı duyarım
her kes kendi bokunda bogulur
Ahlaksız iş iş değildir yargılarım.
o alın teri değil. popo teri olur. bacım ne zaman alın teri oldu
Hayır yargılamam da yadırgamam da
Yani yargılanmaz ama o bir iş değil
Hayır her şey yapılır sonucta hayat şartları
Yargılanır tabiki o iş mi ahlaksilik
Ben demem
Herkese saygı duyarım
İllaki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?