Kendimden nefret ediyorum hayattanda keşke az bişi tipim iyi olsaydı yaşım 22 bakmıyorlar artık çok umutsuzum bittim ben bittim?

Hayatım git gide kötüleşiyor hiçbir kız bakmıyor kimse umursamıyor beğenmiyorlar bıktım bütün arkadaşlarımın iyi ilişkileri falan var benim hiçbirşeyim yok ben artık bu durumdan çok bıktım midem bile bulanıyor
Kendimden nefret ediyorum hayattanda keşke az bişi tipim iyi olsaydı yaşım 22 bakmıyorlar artık çok umutsuzum bittim ben bittim?
Cevapla