Ulaştığında neden kıymet bilmez peki?
Bencillik mi açgözlülük mü? Ne düşünüyorsunuz?
Ulaştığında neden kıymet bilmez peki?
Bencillik mi açgözlülük mü? Ne düşünüyorsunuz?
Galiba öyle. Ulaşınca merak duygusu bitiyor, doymuş oluyor sanki. Yani somut bir şekilde olmasa da zihnen ruhen ulaşınca o merak ve zoru başarma arzusu ortadan kalkıyor
Kimi zaman insanlar, ulaşılması zor olan şeyleri elde etme çabasını bir tutkuya dönüştürür. Bu, insan doğasının "merak" ve "meydan okuma" dürtüsüyle çok ilişkili. Elde edildikten sonra yaşanan kıymet bilmemek ise çoğunlukla bir tatminsizlik ya da alışkanlık meselesi. Hep daha fazlasını istemek gibi, biraz da insanın huzursuz doğasından kaynaklanıyor diyebiliriz. Ama tam da bu yüzden hatırlatmak isterim, hayatın kıymeti detaylarda gizlidir. 😊
Cevap
0Cevap
Ulaşamadığı mundar, ulaştığı daha da mundar, insanoğlu işte
Eldekinin kıymetinide bilmek lazım. Sahip olamayacağım şeylere özenmedim. Biraz gerçekçi olmak lazım.
Zannetmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?