Kimi özlüyorsun aslında; onu mu, yoksa onunla olduğun hâlini mi?

Bazen birini özlediğini sanırsın ama aslında onun yanında hissettiğin huzuru, kendini bulduğun o hali özlersin. Çünkü bazı insanlar gitse de sende bıraktıkları duygular kalır. Onu değil, onunla gülümseyen halini, o anın sıcaklığını, o zamanlardaki seni ararsın. Özlem bazen kişiye değil, zamana duyulan sessiz bir sitemdir.

Peki sen hangisini özlüyorsun, onu mu yoksa onunla olduğun seni mi?
Kimi özlüyorsun aslında; onu mu, yoksa onunla olduğun hâlini mi?
Kimi özlüyorsun aslında; onu mu, yoksa onunla olduğun hâlini mi?
Cevapla