Sizde Özlememeniz gereken birini özlüyormuusunuz?

Günaydın.. Az önce rüyaya uyandım rüyamda oyundan tanıyıp herşeyin olan adanadaki kız arkadaşımı gördüm uzun zamandır küsüz ben ona çok kırıldığım için silmiştim oda sildim diye gönül koydu.. Bana saymadı sövmedi bende öyle kötü bi dönemdeydim sevgilimle ayrılma aşamasında pubg bıraktım undawn oynamaya başladım ama nura yazardım geneldede ben yazardım ona o pek yazıp aramayı sevmezdi (öyle derdi) o zamanlarda bigün köpeğim rahatsızlandı para yok wet. lazım deli gibi ağlıyorum canı yandıkça onun aramadığım kimse kalmıyodu bi omuz arıyodum bi yandanda güç olcak nurdan başka kız arkadaşımda yoktu ama o hep meşguldü.. Yokluğumda beni kandıran bi çocıkla geri ekleşmiş (bana 1 hafta canım cicim yapıp sonra sevdiğim var ayağına yatmıştı) aşırı kırıldım eklemesine sürekli onla takılır oldu sonrasında beni lobiye hiç almaz oldu ( o var diyeymiiş) bende dostum olsa çıkar o gelir beni alamıyosa diye düşünüp gönül koydum.. İhtiyaç duyduğumda yanımda olmadı işte bu kız.. Ama gel gelelim geçtiğimiz bayram pungda ev muhabbeti var girmiş evime gördüm instadan yazdım burnundan kıl aldırmadı tabi. Beni unutmamış ama hatırlamazmışta.. Bida kırıldım.. En son aylar önce rüyamda görmüştüm onu şimdi bugün gördüm ben adanaya gitmişim yanında bi çocuk furkan diye ado ona seslendim ( kim tanımıyorum aslında furkan diye bi arkadaşımız yoktu) sonra o geldi adımı söyledi senmisin der gibi bi tepki onlara geçtik annesi çok net hatırlıyorum masada hamur işleri vardı gözleme gibi onlardan yapmış yiyorlardı sonra kesildi orası biz mesajlaşmaya döndük bana bişiler yazdı ki tek hatırladığım iyi bayramlar bitanem mesajı.. Ben nuru çok mu özlüyorum ondanmı rüyalarımda barışıyorum.. Özür dilese biliyorum geçecek ama dilemiyor bilirim dilemez nası başa çıkıyosunuz bu durum olunca kızlar

Sizde Özlememeniz gereken birini özlüyormuusunuz?
Cevapla