Zaman seni olgunlaştırdı mı, yoksa sadece daha sessiz biri mi yaptı?

Zaman bazen öğretmen gibi davranır, bazen de susarak sınar insanı. Kimi yıllar, seni büyütür; bakışlarını, tepkilerini, kalbini olgunlaştırır. Ama kimi yıllar vardır, seni sadece yorar, konuşmaktan vazgeçirir. Çünkü bazen yaşananlar bilgelik kazandırmaz, sadece yorgunluk bırakır. Artık her şeyi anlatma isteğin kalmaz, sadece izlersin. Belki olgunlaştın, belki de sadece içindeki sesi susturdun. Peki, zaman seni derinleştirdi mi, yoksa sessizleştirdi mi?
Zaman seni olgunlaştırdı mı, yoksa sadece daha sessiz biri mi yaptı?
Zaman seni olgunlaştırdı mı, yoksa sadece daha sessiz biri mi yaptı?
Cevapla