AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
348Cevap
masumun bir damla gözyaşı için can veresim gelir özellikle annemin, babamın
burada @romanoviç 'in o mutlu olmalı...
güzel kalplim :)
:)) ;)) :D:D <3<3<3
Suçsuz masum çocukların, bir erkek tarafından ağlayan kadına...
Annemin ağlaması bana çok dokunur. Ağlatanın dünyalarını başına yıkarım
Allah'ın hangi kulu olursa olsun ağlarsa dayanamam anlarım ki bir derdi bir çaresizliği var
Çocukların ağlaması beni çok üzüyor ya birde tatlı ağlıyorlar dayanamıyorum.
Ailemden herhangi birinin aglamasi dokunur ama annem agladigi an benim gozyaslarmda akmaya basliyo
oğlunu kaybetmıs anaya, babasını kaybetmıs cocuga, esını kaybetmıs kadına...
Hayatından sevdiğin birilerinin geri dönmemek kaydıyla çıkıp gitmesi çok zor..
olum en hakıkı gercektır dıyordu okudugum bir kıtapta...
Akla geldikçe dünyanın geçici olduğunu hatırlatan bir gerçek..
Katılıyorum..
yarın olecekmişcesıne yaşamalı insan... yalansız-dolansız-onurla-gururla-serefle-çalmadan-çaldırmadan-sövmeden-sovdurmeden...
İnşallah inşallah ama hep kötüler olucaktır..
hayatında yapmak ıstedıgın lısteledıgın seyler var mı?
Listelemedim lakin var..
lıstelesen neler olurdu paylaşmak ıster mısın?
Bunu yazmanın bir önemi yok bayım ;)
pekı bayanım :)))
Önümde haklı yere dayak yiyip ağlayan bir çocuğu veya başka bir yetişkin insanı görünce hiç dayanamam gerekeni yaparım :)
Zulme uğrayan bir kadının ağlamasına dayanamam.
Zulümün içindeki her göz yaşı samimidir..
"Sokak çocuğu " tabiri ile dışlanan o çocukların ağlamasına dayanamam sadece onlarda insan sonuçta çok dıslanıyor onlar.
babamın ağlamasına dayanamam annem her seye ağlar :D
Bak ya :)) ama olsun anneler boş ağlamaz samimi ağlar :))
tum analara can kurban olsun en ufak seyde ağlarlar üzülürler
Babamı ağlarken düşünemiyorum bile inşallah hiç görmem onu öyle
Amin.
Minyon kızlar ağlamasın sarılasım geliyor 😒
Niye ya😂😂
İlk minyon kızların ağlaması mı seni can alıcı noktandan vurur yerle bir eder? ;)
Üstat ikiz olma ihtimalimiz çok var :)
@soveyt :)
Seziyorum güçlü bir ikizlik @Rusasigi
saçma :)
Annemin ve eşimin..
Suriye'li, Gazze'li, Mısır'lı, Filistin'li en önemlisi ülkemin insanının haksızlık karşısında ağlamasına dayanamam.
Ben hiç kimsenin ağlamasına dayanamam kimse ağlamsın
Kiz erkek farketmez haksizliga ugrayip caresiz kalinca aglayana yureyim dayanmaz ozelliklede cocuklara, kimse kimseye haksizlik edip ezmeye kalkmasin nolur ya
Yaslilarin aglamasina dayanamıyorum ölüyorum sanki o an :(
Ağlayan insan görsem hemen Gözlerim dolar özellikle şöyle biri diyebileceğim biri yok
İnsanlar umrumda değil ama bir hayvan acı çekse oturur ağlarım.
bir erkek ağlıyorsa ortada problem var demektir. Kadınlar hep ağlıyor
Sevdigim kizin ve bir yakinim aglamasina dayanamam.
Kimse ağlamasın ya kimsenin kimseyi ağlatmaya hakkı yok
sen aglama dayanamam aglama gozbebegım sana kıyamam :D
Annemin ablamın ailemin ama yolda ağlayan birini görsem içim gidiyor 😞
Yolda aglayan biri ne alaka , tanimadigin bir insan
Neden yok bisey yok
Yol ornekti yanımda biri ağlasa tanımadığım olsa üzülüyorum onu demek istedim
@Konnel
Sen hic agladin mi
Başkası için diyorsan çok duygulanmışımdır ama ağlamadım
@Konnel
Kendin icin?
Çok olmuştur
@Konnel
Neden agliyosun ki
Uzulduğumde gulmem anormal olur -_-
@Konnel
En cok neye uzulursun
Dun asker gonderdik annem ağladı cidden bana koydu be
evlatları tarafından terkedilmis ya da üzülmüs yaslı bir amcanın aglaması beni kahreder
Annemın, dun haberlerde madencı sehıdının cocugu agladı ıcım yandı ya :(
Yaşlı amcalar özelikle torunu için ağlayan bir dede
Kizkardesimin aglamasina dayanamam.. yikarim ortaligi !!
haklı olup haksızmış gibi davranılan şerefli kişilerin ağlamasına dayanamam.
Bir babaniin aglamasina
Aynen
Rahmetli babam kanser hastasiyken cok agladi vee o kotu gunler aklima geldikce asiri derecede aci cekiyorum psikolaga gitmek lazim bir omur boyu ben napicam
@Onr33 sıkma canını belki baban orda daha çok mutlu olacak en azından gözünün onunde aci cekmeyecek
Annemin ve aşık olduğum kızın ağlamasına, içim parçalanıyor
annem ağlarsa dayanamam bende onunla oturur ağlarım
Kızların ağlamasına dayanamıyorum çok zayıf ve narin geliyorlar :) savunmasızlar üzülüyorum :)
Samimi olarak dökülen hiçbir gözyaşına dayanamam. Timsah gözyaşı olmasın yeterki.
Kimse ağlamaz inşallah şu büyük dünyada ( bu şey imkansız ama...)
Amin..
1.5 yasindaki yigenimin aglamasina dayanamam :)
Oyyy kıyılmaz dayısı/amcası :)
Bbiri ağlayınca mutlu oluyorum ben biliyorum piskolojik ama hayali bile mutlu ediyor
yalandan değilde gerçekten ağlayan herhangi canlıya dayanamam :/
köpeğimin ağlamasına dayananmam :(( neyse ki köpeğim yok :D
Ağlayan erkek gördüğüm de harbiden bir problem var diye düşünüyorum annemin ağlamasına da dayanamam ama annem de olsa kadınların ağlaması biraz klişe gibi geliyor
Yigenim aglamasina dayanamiyom içim parcalaniyor birde ikizimin kine dayansmam heralde
cağresiz kalmış kücük cocukların haykıra haykıra ağlaması annemin ağlaması sevgilimin ağlamasını
çocuklar, haksızlıklara uğrayanlar, son çare ağlayanlar,
Annem dizilere bile ağlıyor ama babamı hiç ağlarken görmedim. Ağlarsa içim yanar :(
Güzel soru ben değer verdiğim herkesin aglamasina dayanamam
Çocukların çünkü tüm dünyadaki en masum şey onlar...
27 yaşına geldim babamı ağlarken hiç ama hiç görmedim. Görürsem mahvolurum.
annemin ağlamasına dayanamam :( canım annem ya kurban olurum ona ben
Ağlayan insan duygulu insandır. Kimsenin aglamasini istemem.
Herkese ya ben dayanamam hiç ne kadar acımasız olsamda 😢
Samimi ve içten ağlayan herkesin ağlamasına dayanamam
Annnemin ve değer verdiğim insanların ağlaması etkiler beni
Yaşlı insanların ağlamasına ve savaşlarda yakınlarını kaybeden insanların ağlamalarına
Sevgilimin benim yuzunden gozyasi dokmesine dayanamam cok uzulur hemen sarilir uzuntumu belli ederim.
Annenin ağlaması çok kötü bir durum. Allah kimsenin annesini ağlatmasın. Onlar en değerli varlıklarımız. .
Sokağa atılan evcil hayvanların ağlamasına dayanamam :/
babalar sanırım çünkü genelde aglamazlar ama agladiklarinda da cok koyar
annem ağlarsa dayanamam , birde sevdiğim kadın ağlarsa.