Hiç sordun mu kendine biri için ben doğru biri miyim, papatya seviyorum diye tüm çiçekleri sevmek zorunda mıyım?

Nefret etmesem yeter...
Nefret etmesem yeter...

Her zaman diyorum Doğru insan diye bir şey yok. Herkes biraz kötü, biraz yanlış, biraz eksik. Eğer insan gerçekten seviyor ve seviliyorsa birbirinin doğrusu olur.💫

Hiç sordun mu kendine biri için ben doğru biri miyim, papatya seviyorum diye tüm çiçekleri sevmek zorunda mıyım?
Cevapla