Sorumu okur musunuz tipisizim diye sevilmeyi haketmiyor muyum?

Bölümden bir kızla hep metro durağında denk geliyorduk evlerimiz yakın. Ben de her gün görünce selam vermek istedim beraber gidip gelmeye başladık okula. Zamanla ben kızdan hoşlanmaya başladım. Birkaç kez ağzını yokladım sevgilin var mı gibisinden sorularla. Dün kıza açıldım ben senden hoşlanıyorum dedim. Kız da iyi birisin ama ben seni beğenemiyorum dedi. Evet tipim kötü, haksız sayılmaz ama hayatımda ilk defa bir kızdan hoşlandım o da tipimden dolayı istemedi. Keşke elimden bir şey gelse de düzeltebilsem kendimi ama olmuyor. Kızla da sohbeti kesmek zorunda kaldım. Dünden beridir adam akıllı bir şey yemedim. Düşüncelerinizi merak ediyorum.
Sorumu okur musunuz tipisizim diye sevilmeyi haketmiyor muyum?
Cevapla