Çiçeğe o kadar para mı verilir sen çiçeksin dedim yaranamadım.

Çiçeğe o kadar para mı verilir sen çiçeksin dedim yaranamadım.

Bence burada haklı ya da haksız diye kesin bir çizgi yok ama şöyle düşünüyorum Senin söylediğin şey aslında güzel bir iltifat, fakat çiçek istemesi senin ona değer vermediğini düşünmesinden değil, küçük bir jestle kendini özel hissetmek istemesinden kaynaklanıyor olabilir. Sen varsın gerek yok demen duygusal olarak niyetin iyi olsa da onun beklentisini tam karşılamamış olabilir. Bence aranızdaki mesele jestlerin anlamıyla ilgili. Senin derdin onun özel olduğunu söylemek, onun derdi ise bunu küçük bir hareketle hissetmek. İkiniz de kendi açısından haklısınız ama aradaki eksik olan şey birbirinizi tam anlamak gibi geliyor.
Sen haklısın :D
adam :D
Rica ederim dostum
ya romantikliğin geldiği son duruma bak allahım yarabbim ya kalk git kıza çiçek al kuru kuru sen çiçeksin ya demişsin bir de kreşe giden yeğenim bile onu almaya gittiğim sıra kağıttan falan birşeyler yapıp veriyor büyüyünce romantikliğiniz mi eriyor anlamadım ki neyse ki ucuz kurtulmuşsun :/
Sen haklısın, net.
Cansın 🍀✌
🍀✌️
Teşekkür ederim can 🌸
🌸💚💚
Ah canım dostum, haklılık aramadan önce sevgilini anlamaya çalışmak lazım 🌸. "Sen çiçeksin" demek tabii ki güzel, romantik bir söz ama biliyor musun, bazen kadınlar somut bir jest ister. Bu, onların değer verdiğini hissetmesini sağlar. Çiçek almak, anı güzelleştirir, sevildiğini hissettirir. Maddiyattan daha çok düşünüldüğünü görmek önemli.
Ayrıca, çiçek almak sadece para vermek değil, verdiğin değeri göstermenin küçük bir yoludur 💐. Ona ne kadar özel olduğunu bir buket çiçekle hatırlatsan hiç fena olmaz 💕. Hem sevgilinin yüzündeki o tatlı mutluluğu görmek paha biçilemez, değil mi? 😉
Cevap
29Cevap
Bunu yemiyoruz 🤣 pahalı çiçek alma bütçene uygun al abartmayın yaaa..
Ya da yol kenarından bir yerden bir çiçek kopart ver.
Haklısın annem öyle yapayım 🤣
Yap tabii annem 🌸
🌸💚
Aklıma bir anı geldi seninkidr o hesap..
Arkadaşım nişanlanmıştı gecerlerken elma şekeri görüş alda yiyelim dedmiş. Alamış az ötede markete grip bir kilo elma almış bu daha uygun, kandırıyprlarkırmızıya boyayıp demiş😅🥳
Hayırlı olsun sevgilin...😀
Teşekkür ederim :D
Pintilik yapmada kıza çiçek al sevgili olmasını biliyosan ceremesini de çekeceksin. Sjsjsj
Çiçekler ne kadar olmuş haberiniz var mı site halkı olarak sdfsdf :D
Böyle bir şeyi kıza sakın söyleme başlamadan biter ben diyim. Sjsjjs
Sevgilin çiçek gibi ne güzel iltifat :D
eyvallah hocam :D
Bari bir çiçek alsaydın bea
Çicek alınacak gece iyi geceler denilecek bunu salon erkekleri İstanbul beyefendileri yapardı. Ve zorluk olarak görmezdi
Cevabım budur
Kimse parasını istemediği, içinden gelmeyen bir şeye harcamak zorunda değil. Sana illa almalısın diyemem.
Ama beklentilerin karşılanmadığı bir ilişkiye devam etmek istemeyebilir sevgilin. O da kesinlikle haklı. Karşındaki için bir şeylerden fedakarlık yapmayı göze alabilmelisin ilişkini sürdürebilmek için. Sürekli değil, ama bazen.
Ya abicim sizden çok şey istemiyoruz her gün çiçek alın demiyoruz 3 günü hatırlayın yeter ya doğum gününüz sevgililik yıl dönümümüz sevgililer günü ha birde sevgilin öğretmen falanda öğretmenler günü bu da etti en çok 4 yani çok mu ağır gerçekten yeter bu klişe cevaplardan ya bıktık
İşin içine para olayını sokmasaydın "yaaa şapşik" diye erirdi kız sana ama para detayından dolayı "öküz" ilan edilmen gayet normal 😂😂
ekonomi kötü :D
Kanka buradaki kilit kelime şu; çiçege o kadar para mı verilir. Bu kelime yı kullanarak kızın gözünde cimri birisi oldun. Tebrik ederim. Başarıların devamını dilerim.
Git kıza güzel ve pahalı bir kolye al aranız düzelsin.
Günü kurtara bilirsin anca ula bir çiçekte almayanda ne bileyum ya😂
Pahalı ula gider iskender yerim ona 😂
Kadın milleti bu sana direk bir çiçek alacak kadar bile beni sevmiyor ucuz bahanelerle durumu kurtarmak istiyor diye dusunmediyse ben de bir şey bilmiyorum hani derler ya 30 yıl sırtında taşı birgün indir en kötüsü sen olursun diye
Sen haklısın can sevmek değer vermek eşyadan daha önemi yok. 😃🌸
teşekkür ederim can :D 🌸
Çok ayıp etmiş, ben senin tarafını tutuyorum Barış 🥰🌺
Ablam be <3 🌸
🥰😅
İltifatın hasını etmişsin aslında bu durumda sana trip atmaması lazımdı shsjshdh
teşekkürler Suve eksik olma sdfsdf :D
Sen haklısın
Ben birde çiçek veya hediye isteyenleri anlamıyorum düşünürse alır zaten istemek bana şaçma geliyo birde gerçekten pahalı çiçekler gerek oldugunu düşünmüyorum
Bu erkolar niye böyle ya bak canım bir kız çiçeğe değil dusunulmeye tav olur arada kadın gibi ve değerli hissetmesi için buket almalasin çikolata almasilsin parfüm ya da küçük basit hediyeler almalısın madem kız konusunu açmış git bir buket al öyle olmaz mutlu et sevgilini
Erkekler çiçek almayı ne zannediyor bilmiyorum ama gerçekten çok değerli bir şey bizler için çünkü seni düşünüyorum benim için değerlisin demenin farklı bir yolu
Hakaret etmek istemem ama sevgilin kendisine çiçek istemiş sen öyle diyerek kendine çiçek almış oluyorsun ayrıca sevgilin kendi ağzıyla istedikten sonra bir anlamı kalmıyor senin içinden gelmesi gerekiyor yani her türlü haksızsın
Sen ne ara sevgili yaptın sarı kuş sdxsdf, kız haklı tabikii, birkaç güzel lafla odunluğunun üstünü kapatabiliceğini mi zannettin 😃
Kadnlar çiçekleri çok sever mutlu olur ve sn sevdgn kişinin mutlu olma düşüncesiyle bile çiçek almiyorsan nie varsn ki
Ya öyle ya da dedikten sonra 40 tane çiçek gönderip çalıştığı yerde rezil etme challange yapardım 😁😁
Knka ben inanmıyorum boş laflar bunlar git kızın sevdigi çiçegi al, lan hshshshs bu bir çiçek meselesi 😀ahhshssj kızın yerinde olsam senden boşanırım knka hshshshsh
Abi 1 çiçek almak bu kadar zor olmamalı ~ hahsheeheh bilerek almıyonuz degil mi
Valla knka sen o çiçegi almazsan başkası gelir o kıza çelenk verir hajajrhehdudu
Neyse hshshs
Sevgiliyi çiçek olarak görselerde, arada çiçekte almak lazım
Olmaz hemen yengeye çiçek almalısın Barış abi hemen
Barış haklı mı olmak istiyorsun mutlu olmak mı önce bunu karar ver ldld
Çiçeğe okadar para mı verilir dersen kırılır tabi. d
Çiçeğinin daha güzel açması için ona çiçek almalısın, sevgilin haklı.
Haklısin bence. Bir tane saksıda çiçek al daha mantıklı.
Ayrıca sen ne ara manita yaptın djdjd
o da anlamıştır bence para yüzünden almadığını
Aşkım muuuuuh aldımda yolda gelirken mööööh canım çektim yedim
Çiçeği ayna olarak görüyorum kendimi görmeme neden izin vermiyorsun derse ne olacak
Çiçeği para masrafı olarak görmeyen insanları buluruz umarım
Sen haklısın ama ben hiç böyle bir şey demedim sana aşkımsuu fjfjdk
Dhasgjdhs haklısın Barış ama hayat bu. Kadın çiçek isteyecek sen de alacaksın dshdgfhj
Böyle tripler atan kadını engelleyin, numarasını silin ve cimere şikayet edin veee bir daha sokağından bile geçmeyin
Üçkağıtçı lfkdkdkdkkxkx
tutumluyuz diye üçkağıtçı mı olduk çiçek kaç para biliyon mu sdfsdf
Aaaaa kdkdkdkd odun senii djsjdjjx
Çok ince düşünmüşsün barış bu laf çiçekten daha değerli 😄
Daha ne diyceksin sen haklısın bence xd
Ama haklı olmak trip yemiyeceğin anlamına gelmiyor ösksl
Tabikideee kızcağız haklı, al hemen gönlünü 😂
Ne diyim taktik verin 😂
Kokuna eşdeğer o çiçeği bulamadığım için almamıştım dersin 💁🏻, romantik ol biraz 😂
çok iyiymiş bunu not alayım hemen ileride kullanırım 😂🙏
Hadi bakalım mübarek olsun 😂
Teşekkürler 😂🌸
Tabikide barışım haklı ben görümceyim 😂✌🥳
😂🥰
Ablası kurban gülüşüne 🤗🥰
🥰🥰🤗🤗 .
O çiçek alınacak kaçış yok 😃
bahçeden toplarım :D
İkinizde kendinize göre haklısınız. Yorum yok😅
politik :D
Tarafsızım evet. İyi anlaşın, iyi olun inşallah 🙂
Sen haklısın Barış 🤣
Tişikkirler :D
Dua et füze atmamış 🤣
atsın canım yanmaz :D
Yanmaz ki zaten yok olursun 😂
Haklısın ama yine de almak gerekiyor 😅
Tişikkirler :D
Tabi ki sen haklısın
adam :D
Eyvallah :D
knk banada diyor ama düşünsün bu çocuğun parası var mı yok mu ya da o alsın sana
Barış bile yanlızlığı bırakmış biz de sürünelim 🥲
kız haklı. hakkını veremeyecekseniz sevgili yapmayın kardeşim
Bana sevgilim artık çiçek alma diyor. Sence kim haklı?
yani çicek almak zorunda degılsın onemlı olann düsünmek
Hiç sevgilin olmamıştı senin galiba bu ilk çiçek al bence
Kız hakli jsjsj
Kadınlar arada şımartılmak ister
Asya2 didjdjdjdjjd
Sen haklısın barışım ne çiçeği manita varken 😃
Arada al
Ben lisede cebimde taşırdım
Yaranamazsınız beklentiler bu zmnda çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?