Yaşadığımız anları kayıt etmek yerine unutsak daha mı mutlu olurduk?

İnsan bir zamanlar mutluluk veren şeyleri bir zaman sonra üzülerek hatırlar..

Onları mutlu anmak, anarken mutlu hissetmek mümkün olsa keşke dimii 🙆‍♀️

Peki ya sizce yaşadığımız anları anında unutsak daha mı mutlu olurduk?

“Bir zamanlar mutluluk”
“Bir zamanlar mutluluk”
Yaşadığımız anları kayıt etmek yerine unutsak daha mı mutlu olurduk?
Cevapla