Sizce sinirliyken söylenen sözler gerçekten insanın içindekileri mi yansıtır, yoksa o anın öfkesine mi yenik düşeriz? ?

Sizce sinirliyken söylenen sözler gerçekten insanın içindekileri mi yansıtır, yoksa o anın öfkesine mi yenik düşeriz? ?

Bence sinirliyken söylenen sözler çoğu zaman gerçeğin ta kendisidir. Çünkü insan o anda artık hiçbir şeyi süslemeye, gizlemeye ya da yumuşatmaya çalışmaz. İçinde birikenleri olduğu gibi döker. Öfke bazen en dürüst hâlimizi ortaya çıkarır. Belki kelimeler sertleşir, ifade şekli kırıcı olur ama özünde hep bastırılmış duygular vardır. O yüzden ben, sinirliyken söylenen her sözün bir gerçeğe dokunduğuna inanırım. Belki o an kalpten değil ama akıldan geçenlerin en çıplak hâlidir.

Sizce sinirliyken söylenen sözler gerçekten insanın içindekileri mi yansıtır, yoksa o anın öfkesine mi yenik düşeriz? ?
Sizce sinirliyken söylenen sözler gerçekten insanın içindekileri mi yansıtır, yoksa o anın öfkesine mi yenik düşeriz? ?
Cevapla