Kendisi yapamadı diye başkalarıda yapamasın isteyenler?

Eskiden bu durumu baya baya yaşadım gerçi halada yaşıyorum aile baskısından dolayı biraz destek ve moral olsun diye başkalarına bahsettim başarı ile ilgili bir konuydu detayına girmeyeceğim bu durum her yerde var rahat 10 tane kişi toplanmıştı soruma çoğunluğu kadındı ve yaşlarıda 30 ve üstü ve uzun uzun beni yerdiler başarısız olacağımı uzun uzun açıklamalar yaparak demoralize ettiler bazıları ise dalga geçti zaten stresli bir dönemimdeyken travma yaşamama neden olmuşlardı ve bunu gerçek hayattada bir kaç kişi yaptı birde eğitimliyiz diyen kişiler ve kendileri zamanında yapmışlar olumsuz oldu diye ya da yapamamışlar diye benim de yapmamamı istiyorlardı sanki onların kaderinden ben sorumluymuşum gibi bana gelince yapamazsın diye en kötü seçenekleri layık buldular insanlar asla başarman için moral motivasyon vermez kaderine razı gelmeni doğduğun fakir kötü şartları yaşamanı isterler bunuda mantıklı bulurlar asla gelişmeni istemezler kendileri yapamadı diye kimse yapamasın isterler fakirse hep fakir kalmasını cahil bir toplumda yaşıyorsa ömürümü böyle tamamlamasını orada yaşamasını isterler düzene boyun eğmeni beklerler bunu da normal karşılayıp kendilerine layık buldukları o düzeni sanada dayatırlar seni geri çekerler kendi baskı ve başarısızlıklarını yetersizliklerini sana dayatırlar türk toplumunda yarım eğitimli eğitimsiz herkesde bu var sizcede öyle değil mi

Kendisi yapamadı diye başkalarıda yapamasın isteyenler?
Cevapla