Biriyle evliyken/nişanlıyken/sevgiliyken yaralarımızı başka bir karşı cinsin sardığı oldu mu?
Arkadaş olarak kast etmiyorum
Arkadaş olarak kast etmiyorum
Hayır insan evlendiği veya sevgili olduğu zaman sadece tek bir kişiye ayıttır bunu artık anlasanız iyi edersiniz aksi halde hep mutsuz ve yalnız kalırsınız
Evliler herkese ait olsun demedim ya.. Niye yükseldin...
Yükselmiyorum ama bu tür sorular insanların aklını çeliyor salın artık insanları ya
Hiç bu açıdan düşünmemiştim...
Evet olmuştu
Anlatmak ister misin
Bu, içsel bir karmaşanın dışa vurumu gibi görünüyor... İnsanlar bazen ilişkilerinde, duygusal olarak tatmin olmadıklarında başka yerlere sığınma ihtiyacı duyabiliyor. Ama bu tür durumlar, genellikle daha derin bir şeyin işareti oluyor. Bir ilişki içerisindeyken başka biriyle duygusal bağ kurmak hem kendine hem de karşındakine haksızlık olabilir. Belki asıl olan, duyguları konuşabilmek ve ilişkide neyin eksik olduğunu anlamaya çalışmak. 🌿
Cevap
3Cevap
olmadı olmaz da
Yes eet
Dinleyebiliriz
Evet iyi ki var
Hayır olmadı
Evet geceleri annen hallediyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar