Travmalarınız sebebiyle birilerine Kin beslediniz mi?

Çocukken masumdunuz, savunmasizdiniz, muhtactiniz aileniz ve cevreniz ne derse onu yaptınız.. değerli olmak , takdir ve kabul görmek için bu sartti çünkü..

Ama büyüdünüz, olgunlaştınız , okullar bitirdiniz ve nihayet kendi düşünceleriniz oturdu. Dinlediğiniz, okuduğunuz, gördüğünüz ne varsa düşünüp hatalarınızı, eksiklerinizi , "size öğretilen yanlislari" gördünüz..

Peki bu kişilere kin beslediniz mi veyahut kendinizi nasıl değiştirdiniz? Çevrenizle uyum sorunu oldu mu?

Travmalarınız sebebiyle birilerine Kin beslediniz mi?
Cevapla