Bağımlılıktan kurtulmak ne güzel bir şeymiş ya sonunda iyi ilerlemeye başladım bana aferin yok mu?

Bir / bir buçuk senedir bağımlıydım ve gerçeklik algımı yitirmiştim

gece hayatına bağlanmıştım

kendimi değersizleştiriyordum özbenliğimi kaybetmiştim ailemle konuşmuyordum arkadaşlarımı silip yeni bana kötülüğü olan kişilerle takılıyordum

ve son 5 aydır kurtulmak için çabalıyordum

hastaneye yattım kendi isteğimle çıktım geri kullandım sonra 1-2 hafta kullanmayıp yine düştüm kalktım veeee uzun bir aradan sonra tam 1 aydır hiçbir şey kullanmadım!!

Eski arkadaşlarımla (bana anlayış gösterip zaman tanıdılar) tekrar görüşmeye başladım ailemle aram düzeldi hobiler edinmeye başladım

artık evimi temizlemek evimde kedilerimle kalmak aynı eskisi gibi huzur veriyor

bana değer veren beni seven insanlarla birlikte vakit geçiriyorum geçmişime göre yargılamıyorlar

tekrar bu huzuruma kavuştuğum için kendimden çok gurur duyuyorum zor bir savaştı kaç kes ölümden döndüm intihar girişimlerim oldu ama bakın ne güzel toparlandım!

Güncellemeler
8 ay
İşimi bırakmıştım başka yollarla para kazanıyordum sırf madde alabileyim diye iğrenç adamlarla görüşüyordum
Şimdi ise tekrar okula başlayacağım yarı zamanlı işe gireceğim bir erkekle konuşmaya başladım aramız iyi 🥰 gerçekten kendimden gurur duyuyorum genç yaşta çok şey yaşayıp üstesinden güçlü olarak geldim
Bağımlılıktan kurtulmak ne güzel bir şeymiş ya sonunda iyi ilerlemeye başladım bana aferin yok mu?
Cevapla