Kötü huy dediğin cimrilik az da olsa var
Bazen anı parlamalar
Bazen insanları çok yanlış anlamak alınganlık yapmak ama bazen
Bazen Yeterince açık sözlü olamamak
Kötü huy dediğin cimrilik az da olsa var
Bazen anı parlamalar
Bazen insanları çok yanlış anlamak alınganlık yapmak ama bazen
Bazen Yeterince açık sözlü olamamak
Kendini herseyınle sevmen güzel doğrularinla yanlışlarinda insansın zaten ☺ anı parlama bendede var ama ben sevemiyorum 🤷🏻♀️
Teşekkür ederim eig için ☺
Kendinle barışıyorsun işte
İnşallah kendimi daha çok severim eskiden kendimden nefret ederdim
Hayır huy olarak görsel olarak ta sevmezdim ama daha çok huydu
Değişmedi yaş aldım ve kendimi daha çok keşfettim çok zor zamanlar yaşadım ve çok şey öğrendim ve kendimi yavaş yavaş sevmeye başladım
Teşekkür ederim ☺️
Cevap
2Cevap
doğrudur evet
Olabilir böyle devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar