Kadınlar tipe erkeklerden daha çok önem veriyor gibi geliyor yanılıyor muyum?

Mesela bizler orta güzellik te bir kız görsek gidip tanışmak isteriz. İyi biriyse iletişime devam etmek isteriz. Ama kızlar öyle değil. Orta tipte biriysen sadece iyi arkadaş veya önemsiz biri olursun. Ama 1.85 10/7 bir adam olsa bu kişi kızların yüzde 70 i kabul eder. Bizzat arkadaşlarımdan biliyorum. Kızlar hiç yalan söylemeyin yani..
Kadınlar tipe erkeklerden daha çok önem veriyor gibi geliyor yanılıyor muyum?
Cevapla