Bence kadınlar daha çok önemsiyor, bu konuya daha çok ilgililer. Ben böyle düşünüyorum, sizin fikirleriniz nedir?

Bence kadınlar daha çok önemsiyor, bu konuya daha çok ilgililer. Ben böyle düşünüyorum, sizin fikirleriniz nedir?

Çeyiz konusu, kültürel ve toplumsal farklılıklara bağlı olarak değişkenlik gösterir ve bireysel tercihlere dayanır. Genel olarak konuşmak gerekirse, çeyiz genellikle kadınlar arasında daha fazla önemsenir. Bu, geleneksel cinsiyet rollerine dayanan toplumsal beklentiler ve kültürel normlardan kaynaklanabilir. Birçok kültürde, evlilik öncesinde çeyiz hazırlığı, genellikle kadınlar ve aileleri tarafından yürütülür. Çeyiz, genellikle gelinlik, ev tekstili ürünleri, mutfak eşyaları, mobilyalar ve diğer ev eşyalarını içeren bir set olarak düşünülür. Kadınlar, evliliklerinde kullanacakları eşyaları biriktirmek ve evlerini donatmak için çeyiz hazırlığına büyük önem verirler.
Kadın da erkek de çehiz konusunu ciddiye alıyor. Herkes hayatı dayalı döşeli bir evde kurup sürdürmeyi sever ve ister. Kimse içinde sadece yatak olan bir evde gerçek bir yuvada gibi hissetmez. Çehiz hem kadının hem erkeğin ortak meselesi, olması gereken doğal bir mesele.
Cevap
2Cevap
Bence çeyiz alışverişi yavaş yavaş önden yapılmalı çünkü bı insanla evliliğe karar verildiginde bisuru masraf olucak öyle olunca da zor duruma düşülür
Tabii ki de kadınlar daha ilgili kadın kullanacağı için daha bir erkeğe göre nazaran daha ilgili
Eşyaları genelde kaıdnlar kullandığı için evet bence
Kadınlar daha çok önemsiyor.
Gelenek olması dışında artık bir önemi yok. Kadın çalışıyorsa lüzumsuz bir olay. İstediklerine ulaşabileceği için biriktirmeye gerek yok.
Erkekler de önemser ama maddi yönünü
Çünkü evle ilgisi olan biziz normal yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?