Herkes ve her şey üzerine geldiğinde "yanındayım ben" diyen varsa her şey kolaylaşır mı?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Birinin ne olursa olsun yanında olduğunu bilmek,

fırtınanın ortasında sessiz bir liman bulmak gibidir...

Ne bağırır, ne anlatır

sadece oradadır...

Kelimeler yorulduğunda, varlığı konuşur...

Dünya sırtını döndüğünde bile,

o bir bakışıyla “buradayım” der.

Ve sen, ilk kez kimseye anlatmadan anlaşılmanın

nasıl bir huzur olduğunu hatırlarsın...

Herkes ve her şey üzerine geldiğinde "yanındayım ben" diyen varsa her şey kolaylaşır mı?
Cevapla