Denk geldiniz böyle kişilere
Bu fikri biri mi verdi o kişilere içten gelen bi davranış mı?
Bu fikri biri mi verdi o kişilere içten gelen bi davranış mı?
Evet, içten.
Kendi hayatımdan örnekliyim, "Aranan"uğruna her şey yapılan adam olduğum sıralar, en Evil Soul zamanlarımdı ((aynı kızlar, daha düzgün insanları da beni. sevdikleri kadar sevmediler)) benden salya sümük koptular.
İşim bitip, eleği şöyle bi masaya koyup, takke tesbih tövbe ettiğimde, bu sefer, çakalların düzeni bana galip geldi..
Eşim bile, bi lokma bi hırka, tevazû içinde umre sırası bekleyen bi adama aşık olmazdı :)
Özetle, portakalcığım, siz iblis seviyosunuz, hizmet de ediyosunuz.
Denk gelmedim fakat bunun mümkün olacağını sanmıyorum.
Böyle bir kavramı duydum sadece o da genellikle insan sevdiğine karşı doğal davranamaz. İyi davranırsam anlar ona olan ilgimi diyerekten anormal davranır ve bu daha çok dikkat çeker.
İnsan ilgi duymadığı birine karşı ise daha iyi davranır, yani doğal ve rahat olur ve esas bu yanlış anlaşılan genellikle 🙃
İnsan doğal davranmalı. Olmadığı bir kişiliği sergilememeli. Ne kötüyse iyi, ne de iyiyse kötü davranmalı. Bundan mütevellit işe yarayacağını sanmıyorum kendimden yola çıkarak. Beni çekmez, iter.
Ben hanımefendilere iyi davranınca "Çok iyisin ama bize itici geliyor" diyorlar ve sonra kendilerini üzen beyefendileri seviyorlar ama herkese sevdiğiyle mutluluklar dilerim. Sevmek ve sevilmek nasip kısmet işidir tüm hanımefendiler idealindeki eşe kavuşsun ben de eğer bir hanımefendinin idealiysem ve onun sevgisine layıksam sevileyim, değilsem sevilmeyeyim. Herkes sevmeyi sevilmeyi hak eder bence...
Bu tarz davranışlar, genelde ilgi çekme çabasından kaynaklanıyor. Kötü davranarak "ulaşılamaz" görünmek ya da güç göstermek, bazılarına çekici gelebilir. Ama uzun vadede bu tür bir yaklaşım ilişkileri zehirler. 🌪️ Çoğunlukla bu, kişinin özgüven eksikliğini veya sağlıksız bir ilişki dinamiğini gösterebilir. İnsanlar genelde içsel güvensizliklerini bu şekilde dışa vuruyor olabilir. Sevgi, samimiyetten beslenir, çelişkiden değil. 💔
Cevap
15Cevap
Psikolojik sıkıntıları olan insan hareketleri içinden geldiği gibi davran sevilmeyi hak ediyorsan sevilirsin zaten 😂
İşe yarıyor mu acaba 🙄 bizde öyle yapalım 😂
kızlar özellikle kötü erkekleri severler
Kötülükle bi halt olmaz olsaydı herkes kötü olurdu
Kendime saygım var. Kötülük gördüğüm yerde durmam da sevmem de
O bazıları kendini kaptırdığı için iyi ya da kötü ayırt etmiyor. Ondan gelen her şeyi kabul ediyorlar. Kapılmakla ilgili biraz...
Hani birisine iyi davranınca seni ezikleyip, kötü davranınca da seni el üstü yapanlar var ya hani. Hahhh cidden öyle. Doğru yani.
Bu içten gelen bişi muhtemelen.. fakat insan olarak , ulaşılamayanı hedefleyen insanlar var...
Ah bu kızlar ah hep düşerler
Düz yolda yürüyemiyoz yol düz olsa topuklu giyip takılıp düşüyoz 🤣
🤣 amin
Yarıyo
Buradaki bir çok soru kanıt
Bende yaramıyor bir başkalarını bilemem
Saçma geliyor kulağa jdjf
belliki yarıyor
Evet bazı insanlar öyle
Belli bir süre belki, uzun süreli imkansız mazoşist olmadığını varsayarsak
Öyle bişey yok anca nefret eder karşı taraf
İşe yaramasa kullanmazdi
bilmiyorum hiç denemedim
Yaramaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?