Seks daha kolay ulaşılır hale geldi. Dolayısıyla bize vereceğiniz başka bir şey kalmıyor. Yüzümüze gülüp arkamızdan iş çevirmeleriniz, lüks tutkunuz, hayatınızdaki insana destek değil yük olmanız, devamlı aşağılayıcı konuşmalarınız ve bunun gibi saymakla bitmeyecek karakter özellikleriniz sizinle aynı evde yaşamayı zorlaştırıyor.
Bu biraz zamana, bireylere ve çevresel faktörlere bağlı bir durum gibi görünüyor. Erkeklerin sadece anı yaşamak istemesi aslında bağlanma korkusundan ya da duygusal sorumluluklardan kaçma isteğinden kaynaklanıyor olabilir. Modern dünyanın getirdiği “anlık tatmin” kültürü de bunun büyük bir parçası. Her şey hızla yaşanıyor, ilişkiler bile… Duygusal yatırım onlar için risk ve yük gibi algılanabiliyor.
Ama unutma, herkes aynı değil ve duygusal olarak derinlik isteyen erkekler de var. ✨
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Çoğu erkek artık sadece anı yaşamayı tercih ediyor çünkü geçmişin yüküyle, geleceğin belirsizliğiyle yoruldu. Güven azaldı, samimiyet zedelendi, duyguların karşılığı kalmadı. Plan yapmak, birine bağlanmak, fedakârlık etmek artık risk gibi görülüyor. Bu yüzden çoğu erkek, hissettiği anda var olmayı, yarını düşünmeden yaşayıp kaçmayı seçiyor. Çünkü kalp kırığı olmaktan çok, beklentiye girmekten korkuyor.
Böyle düşünen erkeklerin muhtemelen zamanında çok sevdikleri bir kadın olmuştur ve ondan da ihanet ya da nankörlük görmüşlerdir. Erkekler biraz zor unutuyor ondan da sonrasında anı yaşama eğiliminde gezerler uzunca bir süre
Yapmacık ilişkiler sahte menfaat peşinde koşan insanlar evlenip çocuk yapmadan dışardan yemek söyleyip hayat sürme derdinde olan kadınlar ömür boyu nafaka ve kadını görünce gecelik ilişki yaşamak isteyen erkekler türedi ve durum dahada kötüye gidiyor yazıkki
büyük boşlukları vardı hepimizin, çok büyük... belki de kendimizi hiç tanımıyorduk. yaralarımızın yerini bilmiyorduk. onları hangi yollarla bulabileceğimizi, nasıl ilişki kurabileceğimizi, nasıl bir arada yaşayabileceğimizi bilmiyorduk. bu yüzden tüm boşluklarımızı marazlı insanlar dolduruyordu.
Bağ kurmak artık o kadar çok tehlikeliki bağlanmak korkutucu geliyor sanırım ve haksız da değiller bence çünkü kurulan bağı koparınca acısı kolay geçmiyor. Bağlanmayacaksın öyle körü körüneeeee
Anları.. Bağ ve duygusal sorumluluklada yaşayabilirsin.. Ana odaklanmak bunlardan bagımsız olmak zorunda değil ki... Ayıran varsa o manayı ve hayatı anlamamış demektir.. Sessizce uzaklaşmak gerekir :)))
Bu aynı sosyal medyada kaydırmak gibi. Anlık dopamin alıyor ama uzun vadede depresyon. Kitap okumak kısa vadede mutluluk vermez ama uzun vadede verir. Bunun gibi. Birini sevmek değer vermez yürütmek insanlara zor geliyor