Hiç kimseye söyleyemediğin bir korkun var mı, geceleri sessizce aklını kurcalayan?

Bazen biri yaklaşsa bile geri adım atıyorum…Korkudan değil aslında, bir daha aynı yerden kırılmaktan. İçimde hâlâ toparlanmamış parçalar var, kimseye göstermek istemediğim yaralar. Birine güvenmek artık cesaret değil, sanki kumar gibi geliyor. Ya yine yanılırsam? Ya bir kez daha "ben farklıyım" diyen biri, aynı acıyı yaşatırsa? Kalbimin duvarlarını yıktığımda içeri kimse girmesin diye değil, kimse artık çıkmasın diye ördüm belki de.

Korkuyorum…

Sevmenin yükünden değil, sevdiğimde kendimi kaybetmekten.

O yüzden bazen soğuk, bazen mesafeli görünüyorum aslında sadece kalbimi korumaya çalışıyorum.

Güncellemeler
8 ay
💓💓
Hiç kimseye söyleyemediğin bir korkun var mı, geceleri sessizce aklını kurcalayan?
Cevapla