Hayatimda hiçbizaman güzel bir şey olmaması?

dogdum dogali her seyim çok kotu. ailem desen anlayıssız annem evden kovuyor senin gibi cocuvum yok diyor arkadasım yok sevenim yok anlayan zaten hikaye, ne zaman bir şey sevsem benden gidiyor. tipim zaten cirkin beceri desen o da yok zeka desen o da yok. e maddiyat desen o da yok. ama mesela arkadasimin kardesi var o benim tam tersim bunu hakedecek naptim. niye bu kdr kadersizim. (ekleme sanalda bile sevilmiyprum ve zorbaliga ugruyorum)

Hayatimda hiçbizaman güzel bir şey olmaması?
Cevapla