İnsan hatalarından ders alıp güçlenir mi, yoksa o hatalar onu içten içe tüketir mi?

İnsan yaşadıkça değişir; kimi acılar olgunlaştırır, kimiyse içten içe yorar. Bazıları yaşadıklarından ders alıp daha sakin, daha anlayışlı olur, bazılarıysa kırılmamak için duygularını gizlemeyi seçer. Zamanla yüzler değişir, ama asıl dönüşüm insanın içinde olur. Belki de olgunluk, artık susmayı seçtiğimiz yerlerde saklıdır. Peki gerçekten olgunlaşmak, susmakla mı başlar yoksa kabullenmekle mi?
İnsan hatalarından ders alıp güçlenir mi, yoksa o hatalar onu içten içe tüketir mi?
İnsan hatalarından ders alıp güçlenir mi, yoksa o hatalar onu içten içe tüketir mi?
Cevapla