Cahil insanlar beni çok rahat ediyor, bir yandan da üzülüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Konuştuklarında o ses tonları, hareketleri o kadar alt ırk ki hemen anlaşılıyor. Tahammül edemiyorum. Bir yandan da üzülüyorum çünkü aşağılık bir beyin ve ruhta yaşıyorlar. Sanırım bu benim ve eşimin üst düzeyde kendini geliştirmis olmasından kaynaklanıyor. Ve tam tersi bizi de gördüklerinde belli bir seviyedeki insanlar seviyemizi anlıyorlar. Ama bazen işimiz gereği bu tür alt insanlarla muhatap oluyoruz. Bunlar nasıl asabiliriz

Cahil insanlar beni çok rahat ediyor, bir yandan da üzülüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla