Cahil diye benimle dalga geçenlere mutlu olmak için cahil kaldım desem hakkimda ne düşünürler?

Böyle bi plan yapıyorum sizce nasıl plan?
Herkesin dilinde cahillik mutluluktur lafı ben mutlu olmak istiyorum 😍 Bu arada size bir şey sormaliyim. Bülent Ersoy da bizi görüyor mu arkadaşlar? Üzerime şık birşeyler giymeden tvyi açmıyorum ama hep dondurma icecek falan dökülüyor üzerime eğer görmüyorsa ona göre ev kıyafetiyle izleyeceğim TV yi artık
Cahil diye benimle dalga geçenlere mutlu olmak için cahil kaldım desem hakkimda ne düşünürler?
Cevapla