Cahil insanlar gerçekten daha mı mutlu, o zaman niye kendimi yıpratıp okuyorum?

Saat gece 1 ve az önce arkadaşımın hikayesini gördüm. Okulu bir kenara bırakmış okuyor ama ucundan geçiyor, sevgilisiyle geziyor. Ben ise gece 1'de test çözüyorum ve yarın kaç saat kütüphanede kalabilirim hesaplaması yapıyorum. O daha mutlu bariz bir şekilde. Başarının ya da bilginin ne anlamı kalıyor mutlu olmadıkça?
Cahil insanlar gerçekten daha mı mutlu, o zaman niye kendimi yıpratıp okuyorum?
Cevapla