Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hırs yaparım olana kadar pes etmem pis bi huyum var o mal yapıyorsa ben kesin yaparım diye acayip motive oluyorum:))
Tabi ki her şeye de değil sınırlarımı biliyorum...
Sizi tebrik ediyor ve başarılarınızın devamını diliyorum..🙏
Çokta bir şey istemediğim için zorlamamı gerektirecek durumlar ile karşı karşıya kalmıyorum. Bir şeyin üzerinde çokça duramam değil durmam.
İnadım tutarsa tuttuğumu kopartma gücüne sahibim fakat bu gücü tüketmek yerine daha stabil şeylere harcıyorum. Örneğin odun kırıp köydeki evde şömine yakmak gibi şeyler..
Hımm anlıyorum.. ben bakıyorum yapamıyorum anında bırakıyorum yav : )
İnat aboo bunu beklemiyordum 🙏
Enerjiyi farklı bir şekle dönüştürmek bunu ben yapmakta zorlanıyorum : /
Demek ki yeterince emek vermemişim olması için
Aa soruyu yanlış okumuşum D dkdkdkf
Zorlarım
Helal olsun : )
Başarılar
Zorlarım sonra elimde kalır
Aman ha dikkat etmek gerek : /
Cevap
5Cevap
Sınırları haddimi aşmadan kendi potansiyelim dahilinde elimden geleni yaparım, yine de olmuyorsa efendi gibi çekilmesini bilirim
Helal olsun ne diyeyim , ben tüm bu sürecleri yorucu bulup daha başlamadan pes ediyorum ahahah
☺️🙏🏻
Zorlamak konu ne olursa olsun kırılmalara yol açar.
Ben önce güzel bir durum değerlendirmesi yaparım. Farklı olasılıkları zihnimde canlandırırım. Ona göre tekrar opsiyon alırım veya almam.
E öyle tabi yani.. zorla güzellik olsaydı ahahahh : )
En iyisini yapıyorsun 🙏
Zorla güzellik olmaz ama kararlı bir duruşla olabilir 😀
Sevgi neydi?
Sevgi iyilikti, sevgi dostluktu, sevgi emekti.
Yalnız son kez dönüp arkasına da bakmaması gerekirdi Asya'nın 🙃
Ben de bugün hep Asya'lardan gidiyorum. Hayır olsun ahaha
https://youtu.be/EhzNJP-gRuY?si=jbZX1i8Q1APi1bGv
Ahaah : ) bu beni zorba biri gösteriri zorla güzellik olursa..
Vallahi sevgi konusunda tecrübesizim : )
Hayır olur umarım🙏
Bu filmi hep bölük pörçük izledim bunuda eliyorum fazla acıklı ahahah
Yaa 😂
Animasyon izle o zaman. Dün ben izledim bi tane. Baya iyiydi ahaha
Ruhum zaten kara bunlarada denk geldiğimde iyice kararıyor...
Ahahah animasyon izlenir : )
Ruhun kara değil senin. Ruhu da zihniyeti de kara olanları görüyorum ben.
Sadece şu kendine karşı acımasızlık oranını azaltman veya komple bırakman gerekiyor.
İyi geceler Psi 😴
: ) iyi gecelerr
Ve teşekkür ederim
Rica ederimm
Uyudum uyandım ne zaman uyurum bakalım tekrar 😂
Bende şimdi uyuyacağım
İstediğim bir şeyi başaramadigim olmadı ki 😅 yani zaten aslında her istediğim zorla olduğu kolay yoldan hiçbir zaman olmadığı için bana bu imkansız veya zorlanmak gibi gelmedi hiç , benim normalim bu 😊
Ooo size başarılar diliyorum 🙏 teşekkür ederim bu bakış açısı için 🙏
Rica ederim, nasıl hallediyorsun deyip darlamak isterdim ama yeterince taş var yolda : ) 🙏 gülümsettiniz efenim teşekkürler
Ve umarım olaylar dahada basitleşir ve kolaylaşır sizin icin
Zorlayacak kadar istediğim bir şey olmadı. Zorlama enerjisi ile benim olan şey zaten keyif vermez.
Yani anlayabiliyorum haklısınız🙏
Zorlarım ama olmuyorsa gereksiz yere zaman harcamanın bir anlamı yok.
çok mantıklısınız ben bu kadar olamıyorum.. olmuyorsa hemen bırak o kafadayım ahahah
Muhtemelen...
Size başarılar diliyorum🙏
Teşekkür ederim
Snein sayende bende izledim uzun zaman sorma pembe panteri
İyi eğlenceler : ) 🙏
Teşekkür ederim 🤗
Rica ederim
Elde edene kadar zorlarım hala olmuyorsa vardır Rabbimin bir bildiği der geçerim
Vallahi helal olsun ne diyeyim : ) 🙏
☺️🙏🏻
Zorla güzellik olmaz
Olsaydı acaba nasıl olurdu ahajah
Zorla olurdu shs
Güzel olmaz mıydı ya da yakışıklı , deli deli küpelideki sahne aklıma geldi
Zorla olan şeyleri sevmim xjd
Yani kimse sevmez sanki : )
Seven manyaklar vardır dhd
: /
Olacak şeyleri isterim genelde 🤣
İyidir o halde : )
İstediğimi mutlaka alırım
Helal olsun 🙏
Genelde pes ediyorum hemen
Bende öyleyim yav : /
bana zorlayıcıların ahmet derler
Memnun oldum ahmet bey 🙏
Biraz olmadımi bırakırım
He yav bende hemen bırakıyorum : /
Hayat kısa 🤣
30 yıl kalmış mıdır bilemiyorum sanki daha az var : )
Zorlarim
Başarılar 🙏
Zorlamam
🙏.
Ben bi an şu cevabı bekliyordum"olmak zorunda" ahahha
Neden 🤣🤣
Bilmiyorum içimden öyle geldi : )
Zorlayan cinsleri taktir ederim ama ben olursa olur olmazsa sıkıntı olmaz, kafasında olduğum için🤣
Valla bende takdir ediyorum. Olmuyorsa direkt bırak yani gerek yok enerji kaybına : ) o kafadayım
Sağlığıma dikkat etmek zorundayım😀
Edin tabi sağlık önemlidir 🙏
Hayır zorlamam
Anlıyorum 🙏
Hayır
Sağlık olsun : )
Aynen öyle dostum
evlilik mesela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?