“Neden bazı insanlar nezaketi zayıflık ya da enayilik olarak algılar?

Bazen insanlara nazik olmak, yanlış anlaşılabiliyor ve zayıf biriymişsin gibi algılanabiliyor. Oysa işin aslı tam tersi; nazik olmak cesaret ve güç gerektiriyor. Karşındakine saygı göstermek, kendi duygularını kontrol edebilmek ve gerektiğinde sınır koyabilmek öyle kolay değil. Ama maalesef bazı kişiler bunu fark etmiyor, hızlı yargılıyor ve “kolayca yönlendirilebilir” gibi görüyor. Yine de nazik kalmak, senin karakterinin bir parçası ve bunu göstermekten korkmamamaliyiz

“Neden bazı insanlar nezaketi zayıflık ya da enayilik olarak algılar?
“Neden bazı insanlar nezaketi zayıflık ya da enayilik olarak algılar?
“Neden bazı insanlar nezaketi zayıflık ya da enayilik olarak algılar?
“Neden bazı insanlar nezaketi zayıflık ya da enayilik olarak algılar?
Cevapla