İnsanlar nazikliği zayıflık olarak mı anlıyor?

Taksici abi ile nezaket gereği sohbet ettim adam ayak üstü kısmet bulmaya kadar sohbet etti benimle birde kankan olayım diyor 🤦🏻‍♀️ hayır ne münasebet dedim numaramı da kaydetti 😡
İnsanlar nazikliği zayıflık olarak mı anlıyor?
Cevapla