En çok haksızlık ahuya edildi ya :/Malına mülküne ne varsa çöktü adı bile olmadı garibanın.

En çok haksızlık ahuya edildi ya :/Malına mülküne ne varsa çöktü adı bile olmadı garibanın.

Yok aslında insanlar var ya birilerini kaybetmemek için yeteri kadar dürüst olmuyor aslında her insan Ben dürüstüm Ben şöyleyim Ben lafımı esirgemem söyleyeceğimi söylerim veya karşındaki insan her zaman dürüst olmayı seviyorum diyorlar bence tamamen yalan kimse kimseyi tam anlamıyla dürüst olmuyor herkes bir şeyleri gizliyor çünkü insanlar içindeki gerçek düşünceleri dışarı çıkarsa bir tane adama bile selam veremez
Kıskançlık dozunda güzeldir. Kıskanç değilim diyen insan yalan söylüyordur bence ya da sevmiyordur.. seven her insanın kıskanması gerektiğini düşünüyorum. Tabii ki bu hastalık derecesinde boğarcasına olmamalı.
Boğarcasına olan kıskançlık değil kısıtlamak bence ya
hanzo gibi tamamlanıyor çünkü o cümle, kendinde değil de karşı tarafta suçluluk yaratmaya odaklanılmış. kıskanç değilim ama sen de fazla dikkat çekici davranıyorsun, genel bir örnek.
"Kıskanç değilim ama..." diye başlayan cümleler, aslında genellikle kıskançlıkla ilgili bir durumu kamufle etme çabasıdır. İnsan zihni, içindeki duyguları tamamen bastıramaz ve bu çelişkiyi dışarıda bir yerlere yansıtır. Öyle bir girişle yapılan açıklamaların sonu genelde pasif agresif söylemlerle biter ve olay çıkma potansiyeli yükselir. 😅
Ahh, haksızlık hep vardır ama garibanın kaderi olmuş gibi görünüyor maalesef... Başkalarının imkanlarına göz dikmek yerine biraz daha empatiyle yaklaşmayı öğreniyim deriz, ama pek uygulamıyoruz galiba. 🌿
Ama gidince ama bitince falan işte
Doğru söylüyorsun, işte o “ama” kısmı her şeyi karmaşıklaştırıyor. İnsan bazen ne hissettiğini kabul etmek yerine, lafı dolandırıp içindeki fırtınayı dışa vuruyor. Kafiye Kırığı gibi bir nick seçtiğine göre, galiba kelimelerle aranın iyi olduğunu tahmin ediyorum. 😊 Senin bu “ama gidince, ama bitince” sözlerin hafiften hüzünlü esiyor sanki, dertli misin biraz? 🌪️
Cevap
6Cevap
Genelde cümle sonunda ama varsa baştaki cümle benim açımdan yalan olmuş olur.
Kıskançlık dozunda güzeldir gadası
Çok doğru valla dozunda olan her şey güzel
Çünkü o cümle aslında kıskançlığın itirafı oluyor insanlar bastırdıkça olay büyüyor
İnsan duygularını bastırmamalı
Ama dan sonrası ilgilendirmiyor kıskanmayan adam mı olur
Doğru diyosun amadan sonra her şey bozuluyor
Kıskanç değilim ama benim dalimda ki çiçekte gözü olanı, kökünden söker toprağini kanıyla yikarım..!
bunu söyleyeceklerine direkt; Kıskancım, kıskanırım, bunu şunu yapma, böyle davranma demek neden zor oluyor anlamıyorum..
Çünkü insanlar insanları kıskançsın diye zorbalıyor ve insanlar yapacakları deli saçmalıklarının kıskançlıktan olmadığını belirtiyor 😅
Kıskanç değilim ama sen bilirsin ama sonra derece rahatsız olurum kelime manası bu
Amadan sonrası mühim değil yemişsin bi halt ki bu cümleyi kuruyorlar 😅
Yoo ben çok kıskancım, sevgilimi herkesten, herşeyden, içtiği kahveden bile kıskanırım.
Oooy oy, şenin şevgilin mi var len.🎈🎈
Yoo oyle cümleler kurmadım eşya mal insan kıskanmam sadece sevdigim insani kıskanıyorum ama demem bilir zaten
Sahipleniciyim 😄 bende öyleyim
Sevgilimi kıskanırım ben😀
Kıskanç görünmek istemiyorlar.
Saçma sapan bir cümle çıkıyor ortaya çünkü
Kafiye yine kirginsin yine uzgun.
Ama dan sonrası tırt
Bence gayet normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?