“Kıskanç değilim ama…” diye başlayan cümleler neden hep olay çıkarıyor?

En çok haksızlık ahuya edildi ya :/Malına mülküne ne varsa çöktü adı bile olmadı garibanın.

“Kıskanç değilim ama…” diye başlayan cümleler neden hep olay çıkarıyor?
“Kıskanç değilim ama…” diye başlayan cümleler neden hep olay çıkarıyor?
Cevapla