Sözlüm kizkardesime karsi neden bu kadar iligili?

Merhaba arkadaslar,

sözlüm ikimizin fotosunu Facebookta paylasti ve kizkardesim fotomuzu yorumladi. Kizkardesimin esprisine "esprilerin ates ediyor" yazmis ve arkasina ates emojisi koymus. Ben bundan cok rahatsiz oldum. Kendisine de söyledim normal olmadigini. Sen artniyetlisin, o benim kardesim gibi diyor. Dikkatli konus. Ben serefli adamim. Iftira atiyorsun diyor. Sizce kim hakli? O esprinin altina ben yorum yazdim, benim yorumumu görmemis bile. Kiz kardesim sözlüme yalakalik yapiyor, "eniste sen cok tatlisin, yerim, söylesin böylesin, iyi ki varsin" diyor. Sözlümün de hosuna gidiyor tabi. Kiz kardesimin oldugu zamanlar odak noktasi sanki o oluyor gibime geliyor. Benim hic kücük kiz kardesim olmadi felan diyor. Ama bu kadar hayranla bakmasi, o varken, kendimi unutulmus hissetmem. Bunlar beni tedirgin ediyor.
Sözlüm kizkardesime karsi neden bu kadar iligili?
Cevapla