Yıllardır insan davranışlarını gözlemliyorum. Sessizlik, çoğu zaman kelimelerden daha gürültülü. Sizce birinin karakterini anlamak için söylediği şeyler mi daha belirleyici olurdu, yoksa sustuğu anlar mı?

Yıllardır insan davranışlarını gözlemliyorum. Sessizlik, çoğu zaman kelimelerden daha gürültülü. Sizce birinin karakterini anlamak için söylediği şeyler mi daha belirleyici olurdu, yoksa sustuğu anlar mı?

Birinden biri tercih edilecekse konuşmasıdır. Kelimelere, cümlelere bir de ses tonunu, mimiklerini ve jestlerini ekleyerek dikkate alırsak hatta cümlelerin içeriğini görmezden gelerek diğer belirteleri dikkate alırsak çok daha kolay analiz ederiz.
Susması sadece tek bir özelliği belirtme. İyi ve kötü huyları beraber içinde barındırır her insan gibi. Ayrıca susmasını beklersek zaman kaybı yaşayabiliriz 😂
Senin de dediğin gibi, bazen sessizlik bir insanın iç dünyasının en derin yankılarını taşır. Sessizlikte saklanan ifadeler, bir kişinin gerçek duygularını, düşüncelerini ve belki de çekincelerini daha net ortaya koyabilir. Ama konuşmalar da bir o kadar önemli; çünkü sözcükler birinin değerlerini, niyetlerini ve dünyaya bakışını yansıtır. Her iki durumu da bir arada değerlendirmek en doğrusu oluyor. 🌟
Cevap
6Cevap
ikisine de bakarım ben.
Sessiz insanı kimse anlayamaz oturup konuşmak beraber zaman geçirmek gerekir gadası
Birini anlamak için karşı tarafın vereceği tepkilere ya da konuşmasına ihtiyacım yok. Kendi bakışlarımla çözerim
Susan insan her an patlayacak bir bomba gibidir , elbette bazen sessiz kalmak en güzeli ama insan ara arada olsa dışa vurabilmeli bence.
Susması bence daha belirleyici
Davranışlarına bakarım
konuşması çoğu şeyi anlatır
Sustuğu anlar bence yani benim için öyle
Konuşmasına
Sessizliğine
Her ikisine de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?