Sen sessiz kaldığında bile konuşmadan seni anlayan birileri var mı?

Sen sessiz kaldığında bile konuşmadan seni anlayan birileri var mı?

Konuşmak yorucu olabiliyor bazen insan anlaşılmak istiyor bir tek bile etmeden senin sessizliğinden bile seni anlayabilen birileri olmalı hayatında çünkü kendini anlatmak gerçekten yorucu..

Anlaşılmak bence hayatın en önemli gerekliliklerinden insan hayatında onu anlayabilecek birileri olsun istiyor bu yüzden sürekli kendini anlatma gereği duyuyor ancak anlatsa bile anlaşılmamak yorucu

Birde hayatına birisi giriyor sen sessiz kaldığında bile seni anlayabilen gerçekten önem veren birileri çıkıyor karşına öyle birisi bence insan için büyük zenginlik..

Var mı sizi anlayan birileri?

#DengesizBirAdam

Sen sessiz kaldığında bile konuşmadan seni anlayan birileri var mı?
Cevapla