Zor bir durumla karşılaştığında genelde ilk tepkin ne olur?

Zor bir durumla karşılaştığımda genellikle ilk tepkim biraz durup derin bir nefes almak olur. Çünkü panik veya ani bir tepki, işleri daha da karmaşık hale getirebilir. O an ne hissettiğimi anlamaya çalışırım; korku mu, kızgınlık mı, yoksa şaşkınlık mı? Duygularımı biraz sakinleştirdikten sonra durumu değerlendirmeye başlarım.

Zor bir durumla karşılaştığında genelde ilk tepkin ne olur?

#ZoRuNdamıyıMefSANe

Sonra “Bu durumla nasıl başa çıkabilirim?” sorusunu kendime sorarım. Eğer çözüm bulmak mümkünse, küçük adımlarla ilerlemeye çalışırım. Bazen de yardım istemek en doğru hareket olur. Zor anlarda yalnız kalmak zor olabilir ama bazen dışarıdan bir destek, sorunu hafifletebilir.

Zor bir durumla karşılaştığında genelde ilk tepkin ne olur?

#ZoRuNdamıyıMefSANe

Zor bir durumla karşılaştığında genelde ilk tepkin ne olur?
Cevapla