Onun la evlenip ahir ömrümü tamamlasaydım ben çok dedim.
Ya siz?
Onun la evlenip ahir ömrümü tamamlasaydım ben çok dedim.
Ya siz?
Bunun pişmanlığı bende de onda da oldu bebeğim zamanınds
Evet oluyor inandığin biri olunca bırakmayacaksın sonrası iyi olmaz hayırlısı olsun.
Bebeğim o erken gitti ben geç kaldım araya başkaları girdi uzun hikaye
Çok Kötü olmuş umarım bu saatten sonra istediğin gibi olur.
Olmuyor bebeğim zaten artık tamaman ölmeyi bekliyorum
O his çok kötü umarım kurtulursun mutlu olmak her dürust insanin hâkki
Bebeğim dürüstlüğün bir getirisini görmedim burada bile bana bakış farklı ölmeye çalışıyorum sadece
Çok üzgünüm insanlar karaktersizlik de çağ atlamış ve bunun üzerine zarar görenlere üzülürken zarar verenlere çok sinirliyim bu toplum ancak ölüp dirildiğinde fark edecek bütün gerçekleri Allah sabır versin inşAllah o piskolojiden çıkarsın.
Bir de bu toplum için uğraşıyorum ben bebeğim en zoru bu bazen ne gereği var diyoruz
Senin yaptıklarını kul bilmesine gerek yok kul nankörlüğünü herzaman yapacak mesele sen çabaladığin şeyi kim için yaptığin beklentin Rabbin için se o seni terk etmedi bu yaşam mücadelesi seni ve toplumun imtihanı sen hakkını alacaksin hiç şüphen olmasın:)
Bebeğim öyle şeyler gördüm ki benim öyle bir inancim yok artık
Bizde gördük bazen dinden bazen incimdan soğdum ama asıl mesele dahada ipi sıkı tutmak miş insanlara bakarak din yaşanmaz veya insanın yaptiklariyla düzelirsin din konusunda çünkü eğri olan sen değildin başklarinin seni bu şekilde bitirmesine izin vermemelisin
Bebeğim anladığını sanmıyorum insanlar umrumda değil durumlar hallerden bahsediyorum başkaları görse travmalar yaşayacak cinsten
bebeğim eig için teşekkürler
Ben teşekkürler ederim ;)
Keşke dediğin o anlar insanın kalbinin derinliklerinden gelen bir özlemi anlatır, anlıyorum seni. Ama bazen farklı insanlarla tanışmak, ilişkilerde olgunlaşmamızı ve "o doğru kişi"yle karşılaştığımızda onu gerçekten anlayıp, kıymetini bilmemizi sağlar 💔❤️. Belki o kişi hala yolculuğunda seni bekliyor, kim bilir? Hayatta her şey bir deneyim. 🌟
Cevap
1Cevap
insanlar karaktersizdir
Malsef öyle yuzde 93 boyledir.
Keskelerim yok benim
Eminim vardır da hayırlısı olsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar