Selam yakın zamanda kendi çevremle kavga ettim benzettiler beni, kısaca tek başıma kaldım düşmanlarım var?

arkadaşlar hiç bir çevrem kalmadı tek başıma kaldım üstüne üstlük ortamlara madara da olmuşumdur intikam almak istiyorum kimsem yok ve korku var ben normalde hiç bir şeydeb korkmam korkarsamda üstüne giderim var mı böyle felsefi sözleriniz bi tavsiyeniz bi eylem patlatsam sonrasında yanımada olacak kimsem yok bu yolu koşturan abilerim kardeşlerim bana bir tavsiye verir mi korku geliyor içime nedense ben asla korkmam nasıl oldu anlamadım
Selam yakın zamanda kendi çevremle kavga ettim benzettiler beni, kısaca tek başıma kaldım düşmanlarım var?
Cevapla