Zamanla çevremdeki insanların düşman olduğunu hissediyorum normal mi?

Kendi işimi kurdum. Kimseye ego yapmıyorum kimse ile kendimi kıyaslamıyorum. Herkese eşit seviyede davranıyorum. Herkesi kendim gibi görüyorum açıkcası ama sonrasında olay ya para koparma ya da arkadan iş çevirmeye dönüyor. Seviye ayrımı yapmak istemezken yapmak zorundaymış gibi hissetmeye başladım. İnsanlara daha az güveniyorum. Genç yaşımda bu kadar sorumluluk ve çatışma için psikolog ile görüşmeli miyim sizce. Benzer durum yaşayan var mı?
Zamanla çevremdeki insanların düşman olduğunu hissediyorum normal mi?
Cevapla