Bazen yalnız olduğumu iliklerime kadar hissediyorum sanki herkes bana düşman olmuş oysaki kotu bir şey yapmadım onlara niye boyle?

Cidden o kadar yorgunum ki binbir şeyle uğrasıyorum. Kimsenin kalbini kırmamaya calisiyorum ama en cok benim kırılıyor. Tek bir insan bile anlamıyor şu dünyada beni ne yapacagim nasıl danayanacagim
Bazen yalnız olduğumu iliklerime kadar hissediyorum sanki herkes bana düşman olmuş oysaki kotu bir şey yapmadım onlara niye boyle?
Cevapla