Yaşadığımız sürece umut hep var mıdır bazı şeylere umudu yitirdim?

Bir süredir psikolojik sorunlarım var tükenmişlik sendromuna girdim baya. Özellikle son zamanlarda baya ağlama krizleri tuttu derken bu haftadır bı kaşıntı tuttu doktora gittim alerji olabileceğini söyledi bugün iyileşmeye başladım çok şükür. gecirdigim ağır depresyon yüzünden bu hastalığa uğradım keşke üzülmemek kafaya takmamak elimizde olsa 😤🙄 artık bazı şeylere umutla yaklasamiyorum okulumu dondurdum okula gidemem bu psikolojiyle. Yeniden ayağı kalkmak kendime gelmek istiyorum bu süreci herkes hayatında yaşıyor tavsiyelerinizi bekliyorum.

Yaşadığımız sürece umut hep var mıdır bazı şeylere umudu yitirdim?
Cevapla